Ügyfélszolgálati munkatárs

Német partnerünk magyarországi leányvállalatába keresünk ügyfélszolgálati munkatársat.

 

FELADATOK
  • beérkező külső és belső ügyfél megkeresések kezelése e-mailben és telefonon
  • szerződések, szerződésmódosítások rögzítése
  • ügyfelek tájékoztatása e-mailben és telefonon ( nem értékesítés)
  • a CRM rendszerben lévő igények feldolgozása
  • ügyfelekkel kapcsolatos kimutatások készítése
  • kapcsolattartás az ügyfelekkel

FELTÉTELEK
  • Középfokú végzettség ( érettségi)
  • kiválló kommunikációs képesség
  • számítógép magabiztos használata
  • MS Excel tudás ( főleg táblázatkezelés)
  • csapatban való munkavégzés képessége
  • önálló gondolkodás és jó problémamegoldó képeség
  • nagy fokú precizitás

AMIT KÍNÁLUNK
  • Dolgozói mobiltelefon, magánhasználati kerettel
  • egy éve épített  – színvonalas irodaház, számos  kényelmi funkcióval
  • ingyen kávé, tea
  • esetekként home office lehetőség
  • több hónapot átívelő bevezető program
  • kizárólag előre egyeztetett túlóra, hó végi kompenzációval
  • a magánéleti elfoglaltságokat, kötelezettségeket nagy mértékben figyelembe vevő munkaidőbeosztás, kiemelten a családi élet vonatkozásában
  • nemzetközi karrierlehetőség
  • hosszú távú munkalehetőség ( ügyfélszolgálati munkatársak átlagosan 5 éve állnak alkalmazásban)

KEZDÉS
Azonnal

MUNKAIDŐ
H-P 08:00-16:30

BRUTTÓ BÉR
Bérigény megjelölését kérem

MUNKAVÉGZÉS HELYE
Budapest

PROJEKT MENEDZSER
Kollárik-Lator Hajnalka
Email: lator.hajnalka@mads.hu 
Telefon: +36 (20) 200 9017

JELENTKEZÉS
A honlapon vagy a karrier@mads.hu email címre elküldött önéletrajzzal. Tárgy: ügyfélszolgálat

Bővebb információ…

  • Tapasztalat Kevesebb, mint egy év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Angol
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása
Connect with us

Kövess minket

Facebook
Twitter