NEM ROBOTOT KERESEK

Ha az értékesítésben sikeres vagy, mert a robot szerű tukmálás helyett te valóban szeretsz az ügyfelekkel beszélgetni, és kedvességeddel, empátiáddal, határozottságoddal, megnyerő személyiségeddel, remek kommunikációddal képes vagy hatást gyakorolni, motiválni, meggyőzni,

DE EGY KICSIT UNOD MÁR

az egyhangúságot, akkor figyelj, mert ez az ajánlat neked szól.

Egy valóban dinamikus és összetartó csapatba keresek olyan kollégát, akinek sikerélményt jelent, ha másokat motiválhat.

Miért lennél felelős?

  • Az értékesítési partnerek munkájának nyomon követéséért
  • Az értékesítők motivációjának növeléséért
  • Az értékesítők felmerülő problémáinak feltérképezéséért és megoldásáért

Mi a konkrét feladat?

Azokat az értékesítőket, akik vagy valamilyen technikai, logisztikai, folyamatbeli probléma, vagy motivációvesztés miatt kevésbé sikeresek, rendszeresen meg kell keresned telefonon, és segítséget nyújtani számukra. Feltérképezed a problémát, megérted, hogy az értékesítőnek mire van szüksége a fejlődéshez, majd ezek megoldásában tevékenyen részt veszel. Olyan kapcsolatot alakítasz ki az értékesítőkkel, amely bizalmon alapul, így egyedi kérdésekre egyedi, személyre szabott válaszokat tudsz adni.

Minek nevezzük az új munkakörödet?

Egy kicsit ügyfélszolgálat, hiszen meghallgatod a problémákat és megoldod őket. Egy kicsit értékesítés, hiszen az a célod, hogy eladd a gondolatot, hogy megéri jól teljesíteni. Egy kicsit coach is vagy, hiszen támogató kérdéseiddel segíted az értékesítőt a saját motivációinak megtalálásában. Egy kicsit tréner is leszel, hiszen remek értékesítési technikákat és módszereket osztasz meg a partnerekkel. Ezáltal a teljes értékesítési folyamat koordinálásában fontos szereped lesz. Épp ezért a pozíciód neve:

ÉRTÉKESÍTÉSI KOORDINÁTOR

Ha jól hangzik, és úgy érzed, ez a neked való lehetőség, ne habozz. Üljünk le egy személyes beszélgetésre, és tisztázzuk egymás elképzeléseit.

Mit hozz magaddal az interjúra?

  • Kiemelkedő kommunikációs képességedet, megnyerő modorodat, motivált, elhivatott személyiségedet
  • Angol nyelvtudásodat és felsőfokú végzettségedet
  • Értékesítési tapasztalatodat és filozófiádat (ha régen call centerben dolgoztál, az remek tapasztalat, ne titkold)

Néhány fontos információ:

Önéletrajzodat, amiben bemutatod magad, a banga.adrienne@esense.hu címre küldheted.

Ha kismama vagy, ne izgulj, szívesen dolgozunk veled. Ha zöld a hajad, akkor is.

Személyiséget keresünk, nem egy tökéletesen megalkotott robotot, így arra számíts, hogy az interjú valóban egy beszélgetés lesz, ahol nagyon fontosak lesznek a te érdekeid is.

Bővebb információ…

  • Tapasztalat 3-5 év
  • Végzettség Főiskola
  • Nyelv Angol
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása

Kövess minket

Facebook
Twitter