Nemzetközi hátterű, kereskedelmi cég megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:
IRODAVEZETŐ / KERESKEDELMI ÉS LOGISZTIKAI ASSZISZTENS
Az álláshoz tartozó elvárások:
Legalább 1 év tapasztalat hasonló pozícióban
Acélipari kereskedelmi tapasztalat előny
Minimum középfokú végzettség
Nagyfokú önállóság, határozottság
Precíz, proaktív, barátságos személyiség
Angol társalgási szinten elvárt szóban és írásban is. Orosz nyelvtudás előny, de nem feltétel.
Felhasználói szintű MS Office tudás
Főbb feladatok, munkák:
Iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (Vendégek fogadása, irodai eszközök beszerzése, postai ügyintézés, stb)
Bejövő és kimenő számlák kezelése, adminisztrációja. Banki előkészítés, kapcsolattartás a könyvelő céggel.
Nemzetközi és belföldi fuvarok szervezése, árufuvarozási rendszerek ( EKAER, BIREG) kezelése, adminisztrációja.
Vámolási papírok adminisztrációja, ellenőrzése, kapcsolattartás a vámbróker partnerekkel.
Áru bevételezése és kiadása. Raktárkezelő programok, árukiadó rendszerek használata. Raktári készletek nyilvántartása programon kívüli adatbázisban is, esetenként készítése.
Vevői rendelések felvétele, rendelés visszaigazolások, ezek adminisztrációja.
Amit kínálunk:
Stabil, megbízható munkahely
Fiatalos légkör
Próbaidő után hybrid munkavégzés lehetséges (heti pár nap home office)
Munkavégzés helye
Budakeszi
Jelentkezés
Amennyiben a fenti hirdetésünk kihívást és motivációt jelent az Ön számára, kérjük, küldje el magyar nyelvű fényképes önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével a JELENTKEZÉS AZ ÁLLÁSRA gombra kattintva!
Hasonló állások
New Job Alert
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
INGATLANÉRTÉKESÍTŐ
WORKLIFE Hungary Humán Szolgáltató és Tanácsadó Iroda Göd, Pest megye GödPest megye Értékesítés, kereskedelem