Irodai asszisztens 1 jelentekezés

Munkaköri leírás

Folyamatosan bővülő cégcsoportunk Irodai ügyintéző munkatársat keres!

 

FELADATKÖR:

 

Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása

 

Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés

 

A Társaság működéséhez kapcsolódó belső nyilvántartások vezetése

 

Közreműködés szerződések, egyéb céges dokumentumok elkészítésében

 

Posta kezelése

 

ELVÁRÁSOK:

 

jó kommunikációs készség, rátermettség, jó szervezőkészség, terhelhetőség, magas szintű számítógépes ismeretek, megbízható, precíz, önálló munkavégzés, problémamegoldó gondolkodás, B kategóriás jogosítvány

Bővebb információ…

  • Tapasztalat Kevesebb, mint egy év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Nem igényel nyelvtudást
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása
Connect with us

Kövess minket

Facebook
Twitter