Felsővezető-kereséssel és diplomás szakemberek fejvadászatával foglalkozó piacvezető HR-tanácsadó cégünk saját csapata részére keresünk részmunkaidős munkatársat
IRODAI ASSZISZTENS
pozícióba.
Feladatok:
-
- Recepciós feladatok ellátása, vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása, központi telefonok, e-mailek kezelése,
- Az iroda működésének proaktív támogatása,
- Iktatási feladatainak ellátása (levelek, számlák, szerződések),
- Kapcsolattartás az irodaház működtetőjével a tevékenység zökkenőmentes működésének érdekében,
- Irodaszerek, tisztítószerek folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása (készlet ellenőrzés, beszerzés),
- Postázási és ad-hoc beszerzési feladatok,
- Tárgyalók és az irodaterület rendben tartása
Elvárások:
-
- Pozitív, dinamikus személyiség és jó kommunikáció,
- Pontos, precíz munkavégzés,
- KKV szolgáltatócégnél szerzett tapasztalat előny
Amit kínálunk:
-
- Változatos, sokrétű feladatok,
- Exkluzív irodai környezet,
- Eredményorientált, együttműködő, jó hangulatú fiatalos csapat.
A munkaidő: Napi 4-6 órás munkavégzés
Bővebb információ…
- Szakmai tapasztalat Pályakezdő
- Szakmai tapasztalat években 1-3
- Munkaidő Napi 4-6 órás munkavégzés
Hasonló állások emailben
New Job Alert
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
1–0-ig a 0 állásból