Bevezető
Partnercégünk csapatába irodai adminisztrátort keresünk, aki szívesen segít az utazás és túraszervezés világában. Ha erős pénzügyi és adminisztratív készségekkel rendelkezel, jól bánsz a táblázatokkal, és ügyfélszolgálati tapasztalatod is van, akkor náluk a helyed!
Csatlakozz hozzájuk és segíts másoknak felfedezni a világot!
Feladatok
-
Számlázás online rendszerben
-
Kapcsolódó területek munkájának támogatása
-
Irodavezetőnek történő riportálás
-
Ügyfelekkel történő telefonos és online kapcsolattartás
-
Táblázatok átlátása és kezelése
Elvárások
-
Magabiztos Microsoft Office használat
-
Pénzügyi területen szerzett jártasság
-
Ügyfélszolgálati tapasztalat
-
Jó problémamegoldó és szervező képesség
-
Tanulási hajlandóság
Rövid leírás
-
Angol nyelvtudás
-
Utazásszervezésben szerzett jártasság
Amit partnerünk kínál
-
Cafeteria
-
Ajándék üdülés
Hasonló állások
New Job Alert
Never miss a chance!
Let us know your job expectations, so we can find you jobs better!
Dutch Speaking Customer Solutions Specialist
HSA Group Hajdú-Bihar megye Hajdú-Bihar megye Adminisztráció, irodai munka
Olasz nyelvű Ügyfélszolgálati munkatárs
HSA Group Hajdú-Bihar megye Hajdú-Bihar megye Adminisztráció, irodai munka
Italian Speaking Customer Solutions Specialist
HSA Group Hajdú-Bihar megye Hajdú-Bihar megye Adminisztráció, irodai munka
Minőségellenőr – angol nyelvtudással
HSA Group Hajdú-Bihar megye Hajdú-Bihar megye Adminisztráció, irodai munka