Feladat megvalósító – Eger és környékére 8 jelentekezés

Kérjük alaposan olvassa el a munkaköri leírást, feladatokat. Amennyiben Önnek megtalálja számításait benne, örömmel fogadjuk Önéletrajzát!

Cégünk egy kis családi vállalkozás stabil anyagi háttérrel, amely 2 kereskedelmi egységet üzemeltet és az ahhoz tartozó irodát. A munkakörben egy mindenre kiterjedő munkakört betöltő kollégát/kolleganőt keresünk, aki segíti a kereskedelmi egységek napi áru beszerzésekben és üzleteink napi ügyeinek intézésében, adminisztrációs feladatokban.

Munkakezdés : 2020 szeptember 1.

Állásinterjúk kezdete: 2020.08.21-2020.08.31

Főbb feladatok, munkák

  • 2 üzletünkben eladó kollegák helyettesítése
  • Termékek beszerzésében napi segítség
  • Irodában adminisztrációs segítség
  • Egyéb ad-hock jellegű feladatok ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Érettségi/Középiskolai végzettség
  • B kategóriás jogosítvány. Lehetőleg vezetési gyakorlattal
  • Önálló ellenőrzésmentes munkavégzésre alkalmasság
  • Friss középiskolai végzettségűek jelentkezését is várjuk!

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • Saját gépjármű
  • Német és/vagy Angol nyelvtudás
  • Rugalmasság
  • 25 év alatti életkor vagy regisztrált tartós munkanélküli (3 hónapnál hosszabb)

Amit kínálunk

  • Fix kiszámítható munkabér megegyezés szerint
  • Rugalmasság
  • Családias légkör
  • Egyéb juttatások
  • Változatos munkakör

Munkavégzés helye

  • Egri központtal, Heves Megye területén

Kérem jelezze kísérőlevelében vagy Önéletrajzában, ha rendelkezik valamelyik előnyt jelentő szemponttal.

Bővebb információ…

  • Tapasztalat 1-3 év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Angol, Német
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása

Kövess minket

Facebook
Twitter