Egészségügyi adminisztrátor (Down Alapítvány, XI. ker.)

Hirdető: Down Alapítvány

Munkakör megnevezése: Egészségügyi adminisztrátor

Munkavégzés helye: Budapest XI. kerület

Cégleírás:
A Down Alapítvány egyik budai intézményébe keres munkavállalót
minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal.

Főbb feladatok:
Adminisztratív feladatok ellátása, hivatalos levelek írása, Excel táblázatok,
iratok kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Munkakör betöltésének feltételei:
– érettségi és középfokú egészségügyi szakmai végzettség szükséges
– minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat vakon
gépíró
– MS Office ismeret (Word és Excel haladó szint)
– pontos és gyors munkavégzés
– kötelesség és felelősség tudat
– szociális érzékenység
– napi munkaidő: rész vagy teljes munkaidőben

Jelentkezés:
Fényképes önéletrajzzal, “EGÉSZSÉGÜGYI ADMINISZTRÁTOR” tárgy megnevezéssel az ujbudaiallasok@gmail.com e-mail címre.

Bővebb információ…

  • Tapasztalat Kevesebb, mint egy év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Nem igényel nyelvtudást
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása