Adminisztrátor (XIV. ker.)

Hirdető: Down Alapítvány
Munkakör megnevezése: Adminisztrátor
Szakterület megnevezése: Non-profit
Munkavégzés helye: Budapest
Cégleírás: A Down Alapítvány 14. kerületi irodájába keres azonnali kezdéssel teljes munkaidős munkavállalót minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal határozatlan időre.

Főbb feladatok:
– Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás
– Adminisztratív feladatok ellátása, iktatás, iratok kezelése, hivatalos levelek írása , nyilvántartások (Excelben is) vezetése
– Közreműködés rendezvények szervezésében
– Részvétel pályázatok adminisztratív kezelésében
– Oktatások szervezése, lejelentése az illetékes szerv felé
– Munkaügyi anyagok kezelése

Munkakör betöltésének feltételei:
– közép-, vagy felsőfokú iskolai végzettség
– minimum néhány hónapos adminisztratív, irodai területen szerzett tapasztalat
– MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint), haladó szintű informatikai jártasság
– önálló, pontos és gyors munkavégzés
– kötelesség és felelősség tudat
– szociális érzékenység

Előnyt jelent, de nem feltétel:
– gazdasági, pénzügyi, munkaügyi ismeretek
– angol nyelv ismerete
– vakon gépíró

Munkavégzés helye: 1145 Budapest, Amerikai út

Jelentkezés: Fényképes önéletrajzát, XIV-ADMINISZTRÁTOR tárgy megnevezéssel, az alábbi e-mail címre várjuk: ujbudaiallasok@gmail.com. Kérjük, hogy pályázatában adja meg a bérre vonatkozó elképzelését is.

Bővebb információ…

  • Tapasztalat Kevesebb, mint egy év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Nem igényel nyelvtudást
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása

Kövess minket

Facebook
Twitter