Adminisztrátor – megváltozott munkaképességű (XI. ker.) 1 jelentekezés

Hirdető: Down Alapítvány
Munkakör megnevezése: Adminisztrátor
Szakterület megnevezése: Non-profit
Munkavégzés helye: Budapest XI. ker.
Cégleírás: A Down Alapítvány XI. kerületi Lakóotthonába keres azonnali kezdéssel részmunkaidős (4 órás) kizárólag megváltozott munkaképességű munkavállalót minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal.

Főbb feladatok: Adminisztratív feladatok ellátása, hivatalos levelek írása, Excel táblázatok, iratok kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás.

Munkakör betöltésének feltételei:
-megváltozott munkaképesség
-középfokú végzettség
-minimum néhány hónapos adminisztratív területen szerzett tapasztalat
-vakon gépíró-MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint)
-pontos és gyors munkavégzés
-kötelesség és felelősség tudat
-szociális érzékenység

Kapcsolat: Az Önéletrajzokat, “MKK ADMIN” tárgy megnevezéssel az alábbi e-mail címre várjuk: ujbudaiallasok@gmail.com

Bővebb információ…

  • Tapasztalat Kevesebb, mint egy év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Nem igényel nyelvtudást
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása