Adminisztrátor (Down Alapítvány, XIV. ker.) 4 jelentekezés

Hirdető: Down Alapítvány

Munkakör megnevezése: Adminisztrátor

Szakterület megnevezése: Non-profit

Munkavégzés helye: Budapest XIV. ker.

Cégleírás: A Down Alapítvány 14. kerületi irodájába keres azonnali kezdéssel teljes munkaidős munkavállalót minimum néhány hónapos szakmai tapasztalattal határozatlan időre.

 

Főbb feladatok:

– Beérkező telefonhívások, e-mailek kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás

– Adminisztratív feladatok ellátása, iktatás, iratok kezelése, hivatalos levelek írása , nyilvántartások (Excelben is) vezetése

– Közreműködés rendezvények szervezésében

– Részvétel pályázatok adminisztratív kezelésében

– Oktatások szervezése, lejelentése az illetékes szerv felé

– Munkaügyi anyagok kezelése

 

Munkakör betöltésének feltételei:    

– közép-, vagy felsőfokú iskolai végzettség

– minimum néhány hónapos adminisztratív, irodai területen szerzett tapasztalat

– MSOffice ismeret (Word és Excel haladó szint), haladó szintű informatikai jártasság

– önálló, pontos és gyors munkavégzés

– kötelesség és felelősség tudat

– szociális érzékenység

 

Előnyt jelent, de nem feltétel:      

– gazdasági, pénzügyi, munkaügyi ismeretek

– angol nyelv ismerete

– vakon gépíró

 

Munkavégzés helye: 1145 Budapest, Amerikai út

 

Jelentkezés: Fényképes önéletrajzát, “XIV. ker. ADMINISZTRÁTOR” tárgy megnevezéssel, az alábbi e-mail címre várjuk: ujbudaiallasok@gmail.com. Kérjük, hogy pályázatában adja meg a bérre vonatkozó elképzelését is.

Bővebb információ…

  • Tapasztalat Kevesebb, mint egy év
  • Végzettség Gimnázium / Középiskola
  • Nyelv Nem igényel nyelvtudást
Jelentkezés az állásra Jelentkezés LinkedIn-en keresztül Jelentkezés Facebook-kal
Álláshirdetés megosztása

Kövess minket

Facebook
Twitter